vauvaa on yritetty. ovulaatio ehti mennä uskoisin. tuntuu oikealta että yritettiin kuitenkin. eilen itkin koko matkan kun ajettiin kotiin, pari tuntia. en tiedä itkinkö vasta ekaa kertaa eroa vai itkinkö pelosta että olen valinnut väärin. mutta itkin voi helvetti että itkin. ja se lohdutti minua, pysäytti auton ja lohdutti. tuli meille yöksikin vaikka muita ei ollut kotona kuin isä. vuosikausiin en ole saanut sitä meille yöksi. jotain on tapahtunut.

mutta mulla on rauha. ei ole edes yrittäny ahistaa sen jälkeen ku osastolta sen kyytiin hyppäsin. ei kertaakaan. EI KERTAAKAAN!! ja me käytiin ostoksilla : minä kävin kaupungilla!! ostoksilla, ostoskeskuksia myöten!!! ilman paniikkia, ilman ahdistusta, mulla oli turva. sain myöhästyneeksi synttärilahjaksi elämäni ensimmäiset oikeat aurinkolasit. hienot. en mnä muita lahjoja olekaan saanut. sama sille. olin synttäripäivän osastolla.

olen isän kanssa kahdestaan kotona. jutellaan niitä näitä keleistä ja kuivalihasta. ja minun koirista. ei ahdista. en voi uskoa tätä. äiti tulee kotiin pian, ja se luulee että minua pitää kovasti lohduttaa kun olin eilen niin itkuinen kun se soitti. mutta ei minua enää itketä. 9olen onnellinen. eksän kanssa ollaan puhuttu kaikki entiset asiat uudelleen, haaveet ja pelot. ja minua heittää pelottamasta, en voi oikeastaan sanoa edes enää pelkääväni.

mietin vain miten kertoa tästä muille. mutta miksi pitäisi kertoa. kyllä se tulee ilmi itsestäänkin. ja ihan helvetin sama mitä ne aattelee. ihan oikeasti, yks vitun iso lysti mitä muut aattelee. mulla ei ole ollu rauhaa IKINÄ MUTTA NYT MULLA ON!!!!! ja jos se jonku persettä kutittaa niin voin ojentaa tikun millä raapia, ei vois vähempää kiinnostaa.

olispa jo toukokuun neljäs päivä. sillon on uusi ovulaatio. olen nyt aivan varma tästä. oikeaa hetkeä lapselle ei tule koskaan ja vaikka tämä hetki voi olla ehkä kuitenkin se kaikista huonoin kun olen vielä sairaalassa, niin silti. silti olen täysin varma, tämä on oikein.

.

.

.

kello 21.27.

voi helvetin helvetti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mitä helvetin vittua tämä taas tarkottaa??????????????????????????????????? mitä mie olen menny tekemään????? ja MIKSI!!!!????? mie inhoan sitä paskaista sikaa joka vinkuu minua takasin, ja mikä vitun osa minussa on saanu suuni puhumaan että miekin haluan sen takasin????!!! SE SAATANAN KUSIPÄÄ on tonkinu puhelimeni ja soittanu nimettömänä minun omalle rakkaalle hellulleni, sille jota EN AIO MENETTÄÄ!!!!!!!!!!!! sille, joka oikeasti suojelee minua ja vie minut maailman ääriin heti, kun tämä minun vitun pääkoppani antaa tuumaakaan myöten!!!! mutta ei, ei tämä saatanan pää parane, ei vittu se voi parantua milliäkään vaikka kuinka haluaisin ja yrittäisin mie vaan sekoan enemmän ja enemmän!!!!!!!! kuka vittu tätä jaksaa KUKA???? KUKA KUKA KUKA KUKA!!!!!?????? mie kuolen tähän!!!!!! ja vasta tiistaina pääsen pois täältä vitun tuppukylästä, jihhuu takasin sairaalaan takasin taas ja taas ja taas ja taas, AINA TAKASIN SAIRAALAAN!!!! en mie jaksa tätä!!!!!!! ampukaa minut pois!!!!!!!!!!!!!